Wednesday, May 18, 2011

D-Tracker dan Kamen Rider



Boleh dikatakan setiap minggu saya akan mengambil peluang untuk melakukan pengembaraan bermotorsikal sama ada berkumpulan atau berseorangan. Setiap kali ride saya akan cuba merakamkan video pada pemandangan yang mempunyai tempat-tempat menarik untuk diabadikan melalui kaca lensa.




Pengalaman mengunakan motorsikal jenis motard adalah satu sensasi yang berlainan daripada motorsikal jenis berkuasa tinggi. Ketika saya mula menunggangnya hampir setahun lalu, saya dapati ianya adalah ringan, memiliki kuasa yang mencukupi untuk meredah bandar yang sesak dan tak ketinggalan juga memberikan jaringan penjelajahan yang lebih besar yang tidak tertumpu cuma diatas jalan raya.



Pada bulan lepas saya mula mencantumkan koleksi video yang telah sarat berada pada cakera keras komputer saya. Supaya pengalaman hebat yang dirasai selama ini oleh penunggang-pengunggang motorsikal motard dapat dikongsi bersama oleh peminat-peminat motorsikal diluar sana.

Maju beb.

1 comment:

Adam said...

nice bro......marvelous